Helg för min del

Nu har det redan gått en till vecka, var ju inte länge sen jag hade helg. :) Kan berätta att jag skulle vara i tandläkaren igår kl. 09.00. Vid 08.34 skriver mamma "åkte Emma med dig till skolan idag?" Jag bara Nej varför skulle hon göra de, hon börjar ju vid nio. Då skriver hon att jag skulle ju vara i tandläkaren då. Och jag lovar att jag var uppe från sängen på mindre än en minut. :) Och duktig som jag är så klev jag in i dörren till tandläkaen 09.00. :p Men jag behöver ju inte säga hur de gick där eftersom det inte gick något vidare bra.. :o
 
Nu har jag iallafall helg igen. Ska försöka sätta mig med både matte och natur läxorna. Igår fick jag även Arvil Lavigne grejerna på posten, och idag kom min nya 3 meters mobil laddare. :p haha. Slänger in dessa nytagna fotona. Tror att det är dom sista ni ser på mig när jag är blond (för denna gång). :) hehe varför får ni se någon gång.!
 
 
 
 
 
P U S S  &  K R A M
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?