Massa ideér

Kan säga att jag hela dagen idag har tänkt på att jag ska göra massa nya saker till bloggen. Ni kanske har märkt lite små saker på den redan? Som t.ex. när ni höger klickar på något på bloggen, och att det är något i kommentar rutan? :) hehe. (Om ni inte sett de, slår jag vad om att ni testade och kollade det när ni läste detta? mohaha)
 
I alla fall så ska jag göra en ny header, men vet inte om den kommer passa till bloggens lila färger. Så jag får se, men göra den ska jag i alla fall göra. Sen ska jag nog göra några nya kategorier också. Kanske en Sex, samlevnad och relationer, en Blogg & Design - tips och en Humor. Vad tror ni om det? :) Jag har ju ett problem med vad jag ska skriva om ibland. Och det kanske skulle bli roligare om jag inte bara skriver vad jag gör, gjort och kommer att göra? ;)
 
 
P U S S  &  K R A M
 
 


Fin bild!

Svar: Tack så mycket :)
Sara

2012-08-19 // 13:55:55




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?