Svaren på frågestunden

OM MIG

 

Hur gammal är du?
Jag är 19 år 4 månader och 6 dagar.

 

Vilken klass ska du börja?
Jag har tagit studenten. Men jag ska börja på Komvux.

 

Är du kär?
Ja då. :)

 

Gillar du någon?
Såklart.

 

Har du sovit bredvid en tjej?
Ja det har jag gjort.

 

Har du sovit bredvid en kille?
Absolut.

 

Har du någon tatuering?
Ja dessa två har jag.

 

 

Efternamn?
Ström.

 

Vart bor du?
Vill inte skriva det exakt. Men jag bor 2 mil från Hultsfred.

 

Hur många kusiner har du?
27 kusiner har jag. Och bara tre av dom är på pappas sida.

 

När brukar du gå och lägga dig under skol tiderna?
När jag gick i skolan så brukade jag gå och lägga mig runt 22.00.

 

Vilken stil har du egentligen på kläder osv.? (du har så olika).
Haha har du redan märkt det på bloggen? Ja jag har lite olika stilar på kläder. Så därför kan jag inte svara exakt på det heller.

 

Vad tycker du om att göra på fritiden?
Jag brukar umgås så mycket jag kan och hinner med min pojkvän. Sen spenderar jag mycket tid med Emma min syster. Vi gillar att fota och filma tillsammans.

 

Har du svikit någon?
Ja det har jag tyvärr gjort.

 

Har du varit kär i din bästa vän? (kille).
Ja en gång var jag det. Men det var inte min bästa vän. Bara kompis.

 

Vilken musiksmak har du?
Det kan jag inte svara på. Jag lyssnar på allt möjligt. Fast inte för hård rock.

 

Har du pussat en kille?
Ja jag har ju pojkvän så det kan man ju säga att jag har. hehe.

 

Har du pussat en tjej?
Japp det har jag med gjort haha.

 

Hur många par skor har du?
Sex par skor har jag tror jag.

 

Vilka länder har du varit i?
Sverige, Danmark, Finland och Gran Canaria. (Kanske inte är ett land men.)

 

Hur vill du att din framtid ska se ut? (hus, familj, boende, jobb etc.)
Jag kan säga att jag iallafall vill ha allt de där. Hus, familj och jobb. Boende? Ja jag vill iallafall flytta härifrån, men jag vet inte riktigt vart än.

 

Har du haft bra sommar?
Nja det kan jag inte påstå att jag har haft. Har inte gjort ett skit t.ex. Har inte ens badat eftersom vädret har ju varit skit rent ut sagt.

 

Vilken ställning sover du oftast i?
När jag sover själv så kan jag inte somna på något annat sätt än på magen. När jag sover med någon så blir det nog oftast på sidan eller rygg.

 

Har du en pojkvän?
Ja det har jag haft sen 2 år tillbaks snart.

 

Vad är du speciellt bra på?
Oj? Om jag hade fått den frågan för sex år sen typ så skulle jag ha svarat att jag är bra på att hoppa höjdhopp. :) Nu vet jag inte vad jag ska svara på det.

 

Vad är det roligaste och mest underbaraste som du har varit med om?
Det är jätte många olika saker, så jag kan inte säga en sak bara. Sommaren 09 var väldigt bra

 

Vad är det dyraste du har köpt?
En mobil för länge sen tror jag. haha

 

Det som du har ångrat att du har köpt?
Ohh jag kommer verkligen inte på något nu. :o

 

Har du några djur? Om ja, vilka?
Ja en svart/vit katt har vi.

 

Bryr du dig mest om utsidan eller insidan?
Jag går efter att utsidan ger insidan en chans.

 

Vad får dig att må bra?
Min pojkvän. Och när jag får som jag vill. :)

 

Om du fick en enda önskning, vad vore den vara?
Den önskningen jag har haft sen jag var liten. Att få simma och vara med delfiner.

 

Gillar du smink?
Inte på mig själv. Bara ibland.

 

Gillar du Harry Potter? Om ja, vilken är din favorit karaktär?
Jag gillar de inte så mycket. Men om jag ska säga någon jag gillar mest så är det Harry.

 

Brukar du vara med killar efter skolan osv?
Haha va? För det första går jag inte i skolan längre. Men när jag gick i skolan så var jag knappt med mina kill kompisar utöver skolan.

 

Gillar du att fota?
Ja lite. Eftersom Emma fotar mycket så tycker jag om de mer och mer. 

 

Har du en hemlighet som ingen vet?
Nej. Det är alltid någon som vet allt om mig.

 

Om du var på väg till jobbet och du såg en hund som höll på att drunkna i ån bredvid dig, samtidigt din chef hade sagt åt dig att om du kom för sent en gång till så skulle du få sparken. Vad gör du?
Räddar huden och förklarar sedan för chefen så gott jag kan. Och hoppas på att jag inte får sparken.

 

Får du ofta höra kommentaren ” Det där är inte roligt längre”?
Mer innan än nu.

 

Har du några ex? Om ja, vad hette dom?
Ja bara en faktiskt. Han heter Kevin.

 

Vad för glass gillar du mest?
Calippo, Twister och Skruven.

 

Om du skulle fått åka till en öde ö & tagit med dig 1 enda sak vad skulle det varit då?
En båt så jag kunde åka hem igen.

 

Är du intresserad av kläder?
Ja det kan jag väl säga att jag är.

 

Tycker du om att måla naglarna?
Ibland.

 

Vilka olika sorts skor har du?

Mina vardagas skor. Gröna Converse.

 


Mina gå skor. Använder dem mest när jag är ute och går lång promenader.

 


Löp skorna. Kanske ni fattar när jag har dom? :)

 


Mina fin skor. Fattar ni också säkert när jag har dom.

 


Och mina ännu mer fin skor. Köpte dom för jag skulle ha dom på balen. Men jag kunde tyvärr inte gå i dom så jag använde dom aldrig. :(

 

Om du var en superhjälte vilken superkraft skulle du då vilja ha?
Jag skulle vilja kunna flyga och vara osynlig när jag vill. :)

 

Vad för djur har du haft?
Oj. Vi har haft väldigt många olika sort djur under mitt liv. Hundar, kattar, fåglar, kaniner, fiskar, kalvar, kor, grisar, får och en häst. :) Tror att jag fick med alla där.

 

Om du skulle få veta idag att du är adopterad hur skulle du då reagera och vad skulle du göra?
Jag skulle bli jätte chockad och inte tro att det var sant. Jag skulle försöka att ta det bra men jag skulle vara helt förvirrad och inte tro på det. Jag skulle säkert bli jätte frågevis.

 

Om du fick reda på idag att du var gravid skulle du då behålla barnet eller göra abort?
Eftersom jag är emot abort så skulle jag behålla det.

 

Tror du att du skulle bli en bra mamma om bestämde sig för att ha kvar barnet?
Jag skulle göra mitt bästa för att bli en bra mamma.

 

Vart går gränsen för otrohet för dig?
När det betyder något. Vilket det säkert alltid gör. För annars är det väldigt meningslöst att vara otrogen.

 

Vad är meningen med livet enligt dig?
Födas, leva och dö.

 

Går du i någon sport?
Nej, men jag skulle gärna vilja börja rida igen.

 

Hur länge har du vart tillsammans med din kille?
1 år och 10 månader.

 

Vad har du för humor? såg din presentation och tycker den var fantastisk.
Haha tack. Jag försöker ha en sån galen humor som jag kommer på.

 

Hur många syskon har du?
Jag har tre systrar.

 

Vad använder du när du fotar?
Min iPhone, min SONY systemkamera eller min systers Nikon.

 

 

BLOGGEN

 

Hur mycket i statistik har du i snitt varje vecka?
Min statestik har inte fungerat efter att jag tog bort lösenordet på bloggen. Men nu har den kommit igång igen så jag kan inte kolla de nu och inte heller svara på frågan då.

 

Hur många bloggar har du haft?
Tre bloggar som jag har haft så man kan ha läst dom.

 

Varför har du blogg.se?
För att man kan göra den som man vill. Då menar jag utseendet.

 

Bloggar du läser?
Mina syskons, JockeBoi, Hanna Widerstedth och en massa andra.

 

När/hur gammal var du när du började blogga?
16 år tror jag.

 

Varför började du blogga?
Eftersom alla andra gjorde det, så jag ville också testa.

 

Hur länge har du bloggat?
I tre fyra år. Sen 09.

 

Har du gjort din design själv?
Emma och jag har gjort den tillsammans. Jag har kommit på hur jag ville ha den. Sen hjälpte Emma mig massa med det eftersom hon är mer duktig på koder än jag.

 

 

FAVORIT… / ANTINGEN ELLER

 

Favoritfilm?
The walk to remember, LOL, The last song.

 

Katt/Häst?
Häst.

 

Harry potter/Twillight?
Twillight.

 

Kläder/smink?
Kläder.

 

Godis/chips?
Godis.

 

Sjunga/Dansa?
Dansa tror jag.

 

Vilken/Vilka är din/dina favorit artist/artister?
Ola, Jennifer Lopez, Cascada, Brooken door osv. 

 

Din favorit låt?
För många att säga en.

 

Vad är ditt favorit plagg?
Hoodies.

 

Vilken är din favorit affär?
BikBok, New Yorker, Gina Tricot, H&M.

 

Vad är din favoriträtt?
Tonfisksallad, Fick och potatis, Pommes med fläskfile.

 

Sola/Bada?
Bada.

 

Choklad/Glass?
Glass.

 

Glass/Godis?
Glass.

 

Mobil/dator eller tv i en månad?
Mobil och dator. Eftersom där kan man kolla på tv. :)

 

Vad är ditt favorit program?
Just nu är det Degrassi och Akward.

 

Grönan/Liseberg?
Har bara varit på Gröna Lund en gång så jag måste säga Liseberg.

 

 

ÖVRIGT

 

Förebild?
Tror inte att jag har någon förebild.

 

Hur ska en person vara för att ni ska klicka som vänner etc.?
Snäll, bry sig, lika sjuk humor som jag, galen. :)

 

1 äkta vän/1000 falska?
En äkta vän.

 

Kan galenskap framkalla kreativitet?
Ja det tror jag verkligen att det kan. :)

 

Vad heter din bästa vän?
Min bästa vän är min pojkvän.

 

Hur många är ni i eran familj?
Sex stycken.

 

Är dina föräldrar tillsammans?
Ja, och gifta sen en massa år tillbaka.

 

Vem står dig närmast din mamma eller pappa?
Mamma.

 

Syskon?
Tre systrar.

 

Vad är ditt längsta förhållande med någon?
Det jag har med Robin nu. 2 år om två månader

 

Kan du inte lägga upp dina appar på mobilen, dina favoriter?
Det kan jag nog göra någon gång i ett inlägg. :)

 

Vad är ditt favoritcitat?
Oj, Jag har många citat jag gillar. Den finns exempel på det under kategorin Citat/Text.

 

EN bra låt man kan lyssna på när man mår dåligt?
Good Carlotte – Hold on.

 

 







Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?