Hej Hopp

Mamma åkte nyss tillbaka till jobbet och jag blev ensam hemma hela dagen nu igen. Faaast jag är ju van så ja. :) Idag ska jag verkligen försöka få saker gjorda! Kan inte bara sitta och inte göra någonting.. :( Ska försöka göra matten (de dom gjorde förra lektionen då jag inte var där), skriva ut massa recept och göra de till en bok, röjja undan lite på rummet, skriva utvärdering och skriva manus till Emmas och min vinter film. (Förhoppningsvis kommer vi ut och gör den imorgon). :)
 
Igår bakade Emma och jag tre olika saker. Muffins, Tosca rutor och Dumle kakor. Emma skulle ha med sig massa till skolan och bjuda på i klassen. :p Så det var fullt upp i köket igår. Två yra höns som sprang fram och tillbaka! :p
 
Nä nu ska jag kolla på julkalendern och sen ta tag i saker! :D
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?