Väldigt trött

Herregud vad jag har ont i ben och fötter.. Emma och jag har filmat hela dagen! Då menar jag verkligen heeela dagen. Och jäklar vilket jobb det var med denna film att spela in.. Har varit den jobbigaste filmen att spela in faktiskt. :) Men frisk luft har vi ju i alla fall fått och så har vi ju fått vara barn på nytt! (a) Vi får se om vi kommer spela in mer saker. Finns en del till saker om vi vill ha med egetligen men som i nu läget inte går att filma.. :/
 
Jaja. Nu ska jag vila eller i alla fall sitta och vila mina fötter och ben resten av kvällen! :) Kolla på Filip och Fredrik nu snart också. Imorgon MÅSTE jag öva på prov.. Har inte gjort det än. Har verkligen inte hunnit eftersom vi var i Gripenberg och hälsade på igår. Och så idag har jag filmat hela dagen. haha så jag skyller på det. Har tyvär inga bilder från Gripenberg denna gång. Eva och jag pratade om lite saker på vägen till affären och hem. Dock hann vi inte prata klart. :( Får bli en annan gång! <3
 
Emma och jag har pyntat jul granen nu ikväll, så nu är den uppe också! :D Mer jul känlsa här hemma nu!
 
  
 
 
 
 


» Eva

Ja, jag älskar att prata gamla minnen med dig och diskutera saker. Vi tycker och tänker så himla lika! Du är underbar <3

2012-12-11 // 10:10:06




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?