100 dagars träning

Det var länge sen jag skrev seriöst här tror jag. :) Men jag har ju liksom inget kul att berätta, så hur kul är de då.. Har iallafall varit ute nyss med Emma och sprungit en runda. För idag börjar jag min 100 dagars träning. Jag och Emma tittade på I just to be fat på MTV idag. Så då täkte vi att vi kan göra samma sak som dom gör på det. :) Ska försöka göra någonting varje dag i 100 dagar iallafall. :) I helgen var det ju planerat att jag och familjen skulle åka till Ullared och sen Liseberg. Men det vet i sjutton hur det blir med det nu när det gäller denna jäkla familj!! Om vi inte åker så får vi väl se om Emma och jag kan åka med Eva istället.. :/
 
Här får ni iallafall några bilder från helgen och så. :)
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
XOXO






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?