En sån här dag...

Då man inte orkar göra ett jävla skit... Håller fortfarande på med designen, och jag hoppas jag är klar med den idag för nu orkar jag inte med skiten mer. :) Om ett litet streck i koderna är fel så blir allt fel, så ni kan ju förstå hur frustrerande det är. Sen verkar inte blogg.se vilja sammarbeta med mig ibland heller. :(
 
Nu har jag tagit över Annas städ jobb på vårdcetralen iallafall. Men så kom jag såklart på ett problem. Pappa jobbar när jag är ledig och jag jobbar när han är ledig. Kanske inte blir Liseberg denna sommar. :( jävla skit! usch vad tjurig jag vart i detta inlägg.. haha! :D
 
Kommer kanske sätta lösen på denna blogg sen idag när jag testar designen på den, så ni inte ska kunna se om det blir fel och så. Märks när vi hörs nästa gång! :)
 
P U S S  &  K R A M






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?