Fotografering

Nu har Emma fotat mig lite. Jag har ju lite projekt jag ska göra med bilderna. :) Eller ja, idér. Ska försöka fixa så mycket som möjligt med bilderna idag för imorgon får jag inte sitta alls vid datorn. Tar inte de här varför jag inte får det. Hoppas jag klarar en hel dag iallafall. Märks de att jag har tråkigt som arbetslös eller? :o Får hoppas mamma säger ja till att vi ska åka till Liseberg någon dag! Skickade in pappern idag om Komvux, så nu antar jag att jag sla plugga där i höst. :) Om jag blir klar med någon bild sen så kanske ni får se dom sen! :)
 
P U S S


När får vi se bilderna då? :)

Svar: Så fort jag har redigerat klart dom :) kanske om nån dag :p
Sara

2012-07-04 // 12:27:52




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?