Gekås nu igen

Haha idag var vi på Gekås igen, var ju där i Lördags. Men då fick jag bara med mig hem en tröja. Så idag åkte Emma och jag med Anna och Alle. Vaknade halv fem och kom nog iväg vid sex. Ingen kö alls när vi kom dit vid halv nio som tur var. Började leta efter massa kläder till Robin, hittade en del jag skulle handla till han och vissa saker inte. Men lite kläder fick han iallafall. :) Jag fick också med mig hem lite kläder. Typ trosor, tränings short, tränings t-shirt, och sen massa tröjjor. :) Efter att vi hade gått ut och ätit så skulle vi in igen och köpa en sak. När vi då kom ut så var den en jävla lång kö Tur att vi inte gick in fem minuter senare typ. :) Fem bilar stannade och frågade om vi skulle åka när vi packade in bilden.. :o haha. Nu har jag bara väldigt ont i huvudet, så nu ska jag soooova! Godnatt. :)
 
 
 
 
 
 
 
P U S S  &  K R A M
 


Varit på ullared en gång

Svar: Härligt :) Jag har varit där en massa gånger. :p
Sara

2012-08-08 // 20:47:18




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?