Har knappt kunnat gått idag

Nej det har jag inte kunnat göra. Fy vad ont i benen jag haft idag bara för en timmes promenad igår :o Nu börjas de kännas av de där skorna jag fått hem. Dom ska ju forma ben och rumpa och det ska ju kännas i varje muskel. Så det är ju bra att det känns av iallafall! :) Hoppas värken gått över tills imorgon så jag kan vara ute och gå. Det är ju så jäkla skönt! :) Har förövrigt varit på optiken idag och fick äntligen beställa glasögonen. Kommer dock kanske dröja upp till två veckor innan jag får dem för jag är ju lite speciel. ;) Nä nu ska jag försöka börja redigera ihop två filmer.. hehe
 
Här är skorna jag har beställt och fått hem! Äntligen har jag ett par gå och spring skor.
 
När det är så fruktansvärt varmt ute så får kepsen följa med på promenaden! :)
 
 
XOXO






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?