Hej hopp

Har precis pratat med AF i 11 min.. Och herregud vad hon tjatade. Sa vissa saker tre gånger. Jo tack jag fattade det första gången du sa det! Får väl sätta mig och kolla efter en massa jobb nu igen då.. Längtar otroligt till jag ska plugga lite i höst. Så man har något att göra!! Och nu vill jag bara att Anna, jag, Robin och Shetha ska åka till Växjö, som vi ska göra på Lördag. :) Nä nu ska äta och sen får jag se om Emma och jag går ut och tar lite kort. Eller om det blir en annan dag denna vecka. Sen har vi faktiskt tänk på att göra en till sån där film projekt. Fast det blir ju bara svårare och svårare att komma på vad man ska ha med i den så det inte blir samma som innan. Men lite ideér har vi allt! :)
 
Igår var vi btw och kollade på forsen där det är massa vatten. Och ännu mer nu när vi haft översväminng! :o
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
XOXO


» Elina

Fin blogg!

Svar: Tack! :)
Sara

2012-07-11 // 13:14:17




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?