Hissar & Dissar

 
McWrap!
För andra gången i mitt liv så åt jag denna idag. Emma åt den för första gången idag faktiskt. Och jäklar vad goood den är! :D Det ska vara kyckling i den enligt mig, för det är godast. Eller ja jag har ju bara ätit den med kyckling i. :) Ett mycket nyttigare val på McDonalds med så. Om ni inte har testat den, så gör de! :D (y)
 
 
Justin Bieber all grown up!
Lilla Justin Bieber har växt upp och först nu kan jag se att tjejer tycker han är snygg. Innan var han en liten pojke och tyckte att alla tjejer betedde sig opassande.. Han var ett BARN! Haha, nej men nu har han faktiskt blivit mycket sötare och ser mer mogen ut. (y)
 
 
 
Att köa!
Herregud, det har Emma och jag verkligen fått vara med om idag. Värsta köerna är, till toaletten när man verkligen behöver gå. Till en mat kö när man känner hur ont i magen man har för att man är så hungrig. Och till vilken kö som helst när man har bråttom eller har en tid att passa. Man blir så stressad av detta och av det blir det ju inte heller bättre. Att vi svenskar ska behöva köa så mycket. haha :)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?