Ny design

Hej! Herregud vad trött jag är. Sitter och gäspar typ varje minut känns det som. -.- Håller på och laddar hem lite filmer nu igen. Listan på mobilen är ju inte slut än. :) Sen ska nog mamma och jag åka till Willys och handla för hela denna vecka, eller vad hon sa. Sen kommer jag säkert sitta framför photoshop hela dagen och göra en massa bilder nu innan mitt prov photoshop går ut. Bara 4 dagar kvar tror jag! :( Får väl skaffa gimp sen, för det ska väl gå lika bra hoppas jag. :) Förlåt att jag inte drog veckans awesome igår.. Jag har dragit vinnaren, ska bara lägga upp det också.. Sen ska jag göra en heelt ny design till denna blogg! :D Och jag vet exakt hur den ska se ut. Så jag hoppas att jag kan göra den som jag vill. :p
Ikväll ska jag ta annas jobb pass. Kanske kommer göra de hela veckan, vi får se. :) Var ju där första gången igår då Anna visade allt. (y)
 
 Jäklar vad fina bilderna blir med den svart/vita jag gör på kameran! hihi :)
 
XOXO
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?