Sår på benen - underbart

Nu har Emma och jag varit ute hela dagen tills nu och spelat in massa videos. Ni lär märka vad vi ska ha alla dem till sen. Men iallafall till en video. :) Mina ben är ganska såriga efter allt vi hållt på med, haha. Synd att man inte har sån bra kondition som man hade när ma var liten så man kunde hålla på non stop! :) En tjej frågade när ni får se de andra bilderna jag skrev om igår. Det kan dröja med det lite eftersom Emma ska göra dom. Och jag vill inte be henne göra bilder varje dag. Och så tänkte jag redigera denna film nu innan jag börjar med de två bild projekten jag sa igår. :) Men ni märker som sagt när allt är uppe på bloggen sen. Jag skulle ju inte sitta på datorn idag, så detta får bli den ENDA gången idag! Jag fick lov av mamma att sitta här högst en timme iallafall! :) Slänger in lite bilder som blev tagna idag under alla film inspelningar! hehe.
 
 
 
 
 
 
 
 
XOXO






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?