Västkusten / Göteborg Del 1

Skulle ju berätta lite om de dagarna vi var på Västkusten. I Torsdag kom Eva och Joel hit, och vi kom iväg 12.00. Vi hade hyrt en husbil och bokat en plats på Almö Camping. Resan dit var lite seg och vi kom fel på vägen några gånger. Speciellt när vi kom till Göteborg. Så vi blev lite försenade till campingen, men det gjorde tydligen ingenting. När vi kom dit fick vi en bra plats faktiskt. Det var väldigt fint där, bra grannar och så. Det ända som inte är bra med campingar är ju att man måste gå en bit för till toaletten och duschen. Hehe. :) Emma och jag letade fort efter en runda vi kunde springa. Och vi hittade en väldigt bra. Förbi hamnen (var jättefint där) och sen in i skogen. Kommer faktiskt sakna den spring rundan. :)

 
I Fredags åkte vi till Liseberg eftersom det inte alls skulle bli fint väder på Lördagen då vi egentligen skulle åka. Och Solen sken hela Fredagen så vi hade tur med vädret. Emma och jag hann inte åka så många karuseller faktiskt. Det blev iallafall HangHai, Balder, Lisebergs banan, Släng gungorna, JukBox & FlumeRide. Vi skulle åka uppskjutet också men det orkade vi inte med eftersom det var ganska mycket folk denna dag. Emma ville att jag skulle åka Kanonen med henne, men jag vågade inte det såklart. Måste fan våga det någon gång..! :( Jag åkte också en massa barn karuseller med Joel, eftersom Eva inte kunde åka med han och Emma inte ville. :p Efter en hel dag där så åkte vi hem till Campingen igen.
 
På Lördagen (igår) så åkte vi hem till Mörlunda igen. Vi skulle åkt hem idag egentligen, men vi var så rastlösa så vi åkte hem igår. :) På vägen hem stannade vi på Gekås. Vi gick in där klockan 4 och det stängde klockan 5. Så vi fick leta efter det vi skulle ha och inget mer. Jag fick bara med mig en tröja hem. Hann köpa två t-shirts och kalsonger till Robin också. (y) När vi skulle ställa oss i kön till kassan så kan jag ju säga att det var den längsta kassa kön jag stått i. Lite smått jobbigt.. Nu är vi hemma och jag och Emma kanske ska följa med Anna och Alexander till Ullared redan på Tisdag igen! :) Ska försöka hitta mer kläder till mig och Robin då. Denna gång hoppas jag att ma inte behöver stressa iallafall. :p
 
Nu fick ni en lång uppdatering om allt. Men jag kan inte slänga in typ 50 bilder i detta inlägg. Så ni får hälften i ett annat inlägg! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
XOXO






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?