Växjö

Nu är jag och Robin hemma från en dag i Växjö med Anna och Shetha. Vi var på de nya köpcentret Grand Samarkand. Och det var faktiskt ganska stort. Fanns iallafall alla klädesbutiker jag brukar handla kläder på. :) Så jag hittade lite kläder denna gång med. Men ingenting av det jag skulle dit och hitta. Förutom, chinos. Det hittade jag änrtligen! :) Hoppas inte dem blir större bara för dom är redan lite pösiga. Men det skulle dom tydligen vara så. Kan inte lägga upp bilder på de jag handlade idag eftersom Emma måste ta kort på dem så jag kan fixa med dom på photoshop. Älsklingen och jag sitter och kryssar till sommarkrysset nu. Anna och Shetha åkte hem för någon timme sen. Och herregud vad det regnade och åskade då.. Hoppas det gått över nu tills jag snart ska sova! :)
 
Igår hämtade mamma en smörgås tårta som pappa hade beställt från Mörlundas nya konditori. Han sa att man måste ju testa lite av deras med. :)
 
 
Älsklingen hade med sig en present til mig! :) Det var en tung nalle som man kan värma i mikron så hållder den sig varm i två timmar. En sån där värme kudde kallas det ju. Tack Robin! <3
 
 
 
Robin och jag hade det kul på Expert. Vi tog kort på oss med en mobil de sålde där. Så nu ligger de kortet i de albumet. haha :o






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?