Måndag i Gripenberg

Sitter i Gripenberg hos syster och Andreas. Hela familjen (förutom Anna) kom hit igår och hälsade på. Och jag stannade över natten eftersom jag är ledig från skolan idag. :) Vid halv nio åkte vi och lämnade Joel på dagis. Och sen till affären för att både Eva och jag skulle köpa hårfärgningsmedel. :p Ni sitter jag här och har precis tvättat ur färgen från håret. Klockan två har jag ett litet ärende på stan i Tranås, som ni inte får veta vad de är nu. Det lär ni märka sen! :D hehe. Ska i alla fall hämta Joel från dagis vid halv ett och så ska Eva och Andreas med Julia till BVC. Får se vad hon väger och hur lång hon är idag! :) Sen tror jag att Andreas sa att dom kunde skjutsa hem mig ända till Mörlunda så jag slapp ta tåg hem. Och så hälsar dom ju på samtidigt. Snällt. :)
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?