1 Oktober

Första oktober är de idag redan.. :o Fort tiden går nu. Befinner mig hos älsklingen i Kristdala iallafall. Idag ska vi åka till Mönsterås och bada i badhuset där. Hoppas det är något att ha! :) Sen ska vi åka förbi Emsfors till Mia och lämna lite saker till Elin. Ikväll blir det också bio tror vi. Sånnafall kollar vi nog på Hypnotisören. :)
 
Igår var vi ute vid ett bad ställe som jag inte trodde skulle vara så fint, men det var det! :D Så jag slänger upp bilderna därifrån när jag kommer hem någon gång. För nu har Robin dom på sin dator bara. :p Så länge kan jag lägga upp två bilder på lilla mig där i från. (:
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?