De här med att plugga

Meningen med att jag går på Komvux just nu är ju för att jag ska kunna plugga till SjukSköterska sen efter det. Så om jag klarar dessa två ämenen på Komvux nu så kommer jag nog söka universitet till nästa höst. :)
 
Men sen är det de där med vilket universitet man ska plugga på. Jag har liksom också en pojkvän som de känns som jag måste anpassa mig efter också. Eller så får han göra de. :) Nu ser det i alla fall ut som om jag ska plugga i Linköping eller i Oskarsham... Jobbigt detta är..
 
 
 


» Eva

Vilken tur att du inte ska bestämma dig imorgon! :) Hihi. Du har tid på dig. Men du vet vad jag tycker ;) jag skulle aldrig vilja plugga i Oskarshamn, hemska människor där! Men det är ju jag de... Ta med dig Robin till Linköping! :D Älskar dig

2012-10-19 // 14:49:14




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?