Jag är seeg...

...På att blogga. Ikväll kom jag hem från Alvesta. Har varit hos Fredde sen i Måndags. Har haft det ganska lugnt och skönt där faktiskt. Imorgon jobbar jag igen. Bara tre dagar kvar på jobbet. Herregud, vad det har gått fort. :o Nu är denna sommar snart över. :( Kommer bli både skönt och tråkigt att sluta jobba faktiskt. Men snart flyttar jag och börjar på nytt. :)
 
Nästa Fredag ska i alla fall jag och Jennie åka till Göteborg. :) Och sen ska jag spara resten av pengarna och även dom två sista lönerna jag får. Ska försöka spara så gott jag kan i alla fall.
 
Måste också lägga in massa bilder från mobilen på datorn. Har inte gjort det på länge nu. Imorgon fyller syster Emma hela 18 år. Herregud :) Ingen liten tjej längre. :)


Har du fått nytt jobb, vart? :)

Svar: Nej tyvärr inte. Men jag får ta och söka jobb och kanske plugga till Våren igen! :p
Sara

2013-08-16 // 10:22:26




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?