Körkort borta

Har ju ganska glömt berätta att jag tappade bort min plånbok i Nacka. :p haha. Jag och Fredde var på Subway när vi skulle hem. Vi gick till bilen och jag la mackorna på bil taket, även min plånbok. Och där blev den kvar. Vi åkte tillbaka och hittade den igenstans, så jag ringde polisen och förlustanmälde korkortet och spärrade bank kortet.
 
När vi sedan var påväg hem så hade en tjej ringt mamma och sagt att dom hittat min plånbok. I alla fall så fick jag hem den idag och även bank kortet! :) Så nu har jag beställt protein pulver till Emma och mig. Hallon och Jordgubb. :p Ska ju nämligen börja träna lite smått när jag snart flyttar då jag inte kommer ha så mycket att göra om dagarna. När jag flyttar skriver jag inte här riktigt än. :p
 
En vecka kvar på jobbet nu bara. Känns både skönt och väldigt tråkigt. :( Men men så är det. hehe.
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?