Måndag, ny vecka igen

Jag tycker verkligen dagarna och veckorna går jätte fort förbi. :o Om en vecka är vi redan framme i September också. Nu är det i alla fall Måndag och ny vecka igen. Just nu håller jag på att städa hela lägenheten. Var och köpte en ny dammsugare igår, äntligen! Blev en sån som mamma har hemma, älskar den. :) Och här kan jag säga att det verkligen behövs städas. Fredrik jobbar som vanligt. Tror de är nästa vecka han ska börja jobba shift eller vad det är. Han ska börja på dagen och sluta runt kl. 01.00 på natten i alla fall. Så kommer han vara ledig på Fredagar. :)
 
I helgen ska vi åka ner till Hultsfred igen. På Lördag är det ju Hultsfred marknad, och den vill jag verkligen gå på. Den bästa marknaden där nere ju. Vet inte om jag ska gå med mamma och dom, för jag antar att dom också ska dit. Eller om jag går med Freddes familj. Tror inte jag behöver köpa något men det är ju alltid kul att gå där i alla fall. På Söndag flyttar jag till Alvesta också. Ska dra med mig lite saker. Dock blir det ju inte så mycket eftersom jag inte behöver ha med några möbler. :p
 
I höst ska vi åka till Gekås också tror jag. Eller jag ska i alla fall det. haha. Blir nog sånnafall med familjen Nord. :p Nu ska jag fortsätta städa innan han kommer hem från jobbet. :)
 
 
 

 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?