Stockholm Del 1

Vi kom till Stockholm runt sju på kvällen. Då tog vi en runda direkt inne i stan så jag skulle få se lite. Sen åkte vi till Heron City. Ett väldigt stort köpcenter. Vi gick runt där lite och tittade bara medans vi väntade på Denns (Kompis nummer 1 haha). Vi mötte en annan innan han kom också.
 
När vi hade varit där ett tag så åkte vi till Hammarby backen. Dom åker skidor där på vintern, och på sommaren är det många som går upp där och tittar på utsikten. Var jätte fint men mer jobbigt att gå upp. Haha. Det coola var också att jag var ca 10 meter från ett rådjur. Jag trodde den skulle springa iväg direkt som dom gör i Småland. Men i Stockholm är dom så vana vid människor.
 
Sen åkte vi och käkade och drog till Max och Carro, där vi skulle sova. Dom skulle nästan gå och lägga sig då precis så vi satt och snackade ett tag bara. Det första Max sa till mig var "Heey, Max. Vi har hört så mycket om dig". Haha. Jag och Fredde gick en promenad med deras hund Cindy. Världens minsta och sötaste hund. haha. Fick tyvär inget kort på henne!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Backen är ännu mer brant än vad som syns på bilden. Det som syns är typ bara hälften av hela backen. Det är en till backe efter den som syns på bilden. De där är bara början. :p haha.
 
 
 
 
 
 
 
Man behöver inte alltid se bra ut på bild! :p
 
 
 
 
 
 
Näära! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?