Stockholm Del 2 - Bug Run

På Lördagen vaknade jag och Fredde vid halv nio. Vi mötte Victor ute på parkeringen och åkte till en mack där vi skulle träffa några andra klockan 9. Det var fyra stycken andra där då. Sen åkte vi och hämtade en till och så åkte vi iväg till Tierp Arena på Bug Run. Det låg lite uppanför Uppsala så det tog ett tag dit. Vi åkte bubbla också. När vi kom dit betalade vi och fick våra armband. Sen körde vi in och parkerade bilarna. Vi gick och tittade på banan där dom tävlade med bilarna. Och så gick vi och tittade på utställningen på alla bilar. Det var i princip det vi gjorde där. Men fy sjutton vad varmt det var. Trodde jag skulle avlida några gånger. haha.
 
När vi åkte hem tog vi en sväng genom Stockholm. Och då hade Cruisingen redan börjat lite smått. Var många som tittade bara för man kom i en bubbla. :p Hälsade på Patrik då för första gången också. Han var i högsta hugg att ta bilder! :)
 
 
Fredriks och Victors!
 
Campingen
 
 
 
 
 Mitt! :)
 
 
 Arenan
 
 
 
 
 
 
 Nyfikna pojkar. :p
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ganska låg faktskt. haha
 
Herbiiieee!
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Victor.
 
 
 
 
Från vänster: Mattias, Frida, Tim, Victor, Fredrik. Tjejerna i mitten minns jag inte! :p
 
 


snygga bilder! :)

Svar: Åh tack! :)
Sara

2013-08-07 // 01:20:29




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?