Två glada människor

Är hemma från Stockholm nu och så här trött har jag nog aldrig varit. :) Det har varit as kul verkligen, men också väldigt jobbigt på ett bra sätt. Vi har ju hunnit göra ganska så mycket under två dagar bara. Just nu orkar jag inte ladda upp massa bilder på bloggen. Jag kanske börjar med det imorgon. Allt kommer inte komma i ett inlägg heller. :p
 
Har haft det väldigt trevligt med Stockholm människorna måste jag säga. Vet inte alls hur många jag har kramat, skakat tass (haha) med och hälsat på. :) Lägger upp två bilder som Patrik (fotograf) tog på Stockholm Cruisingen i alla fall. 
 
 Två glada människor på Stockholm Cruising!
 
 
"Nykterhet test Fredrik?" Som Patrik sa. haha 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?