Dag 23 – En film som får mig att gråta

Jag kan säga att jag tjuter väääldigt lätt till filmer. Jag är jätte barnslig och känslig när det gäller romantiska filmer. haha och det tycker jag är jätte pinsamt. Så jag tittar oftast på dom för mig själv så jag kan böla hur mycket jag vill. :) Jag gör oftast det när filmen är så jävla fin typ och om det finns ett förväl i filmen.
 
Första gången jag såg A walk to remeber så tjöt jag som bara den. Herregud vad jag grät. hahaha. Och det gjorde jag faktiskt dom andra gångerna jag sett den också, men kanske inte lika mycket. :) Så den filmen får mig ALLTID att börja gråta!
 
 


Hejsan!
Det vore superroligt om du skulle vilja tävla i veckans blogg hos mig(bara att kommentera jag är med.). :)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/february/2-vinnare-ny-omgang.html#comment

2013-02-13 // 14:10:36




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?