Dop för Julia

Igår åkte jag till Tranås med Vickan. Tänkte att jag lika gärna kunde åka på Fredagen eftersom vi skulle på Julias dop idag. Så idag gick vi upp väldigt tidigt för att få allt gjort. Vï åkte till församlingshemmet och skar gurka, paprika och så där. Vickan och jag dukade. Sen tog vi fram allt dom skulle ha sen och så där. Sen åkte vi till stan och hämtade hundra st frallor på Willys. haha :p Och sen vidare till en tant för att hämta dop tårtorna hon hade gjort.
 
Sen åkte vi hem och alla skulle duscha och så där. Sen kom mamma och dom. Även fotografen som skulle va på dopet. Vi åkte och hämtade Joel och sen åkte vi till kyrkan. Jag var inte alls nervös för att så på "scen". Jag och Therese (Andreas syster) var ju faddrar, så vi stog där framme med dom. Julia var faktiskt väldigt snäll i kyrkan! :)
 
När vi var klara där så åkte alla till församlingshemmet. Vi åt frallor och sen tårta och kakor. :) Eva och Andreas öppnade Julias dop presenter och så där. Julia somnade efter ett tag i vagnen så hon sov tyvärr när vi åkte hem. :)
 
Nu har vi precis kommit hem och snart ska jag sätta mig och titta på Melodifestivalen. Bilder från dopet kommer upp på bloggen när jag har tid. Och det vet jag faktiskt inte när jag kommer att ha, eftersom jag ska börja "jobba" på Måndag!
 
Puuusss så längee! :D
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?