Första jobb dagen

Imorse ville jag verkligen inte gå upp ur sängen. Men när man väl har kommit upp så var det inte så farligt. Första jobb dagen idag, och det gick bra. Jag har bara en sån underbar verk i mina fötter nu eftersom man står och går hela tiden. Och det är ju inte jag van vid, så jag känner verkligen igen detta att jag får ont de första dagarna. Men man vänjer sig ju sen, som med allt annat. :)
 
Jaha. Vi hade ett morgon möte om hur det hade varit i helgen och hur alla hade det som vi tar hand om. Det brukar man ju göra på morgonen. Jag följde med två olika hela dagen idag, men som dom sa så kommer jag kanske få gå och åka till personerna själv sen när man inte behöver vara två och när jag har kommit in i allt. Jag har ju varit och jobbat där innan men det var ju så länge sen nu. :)
 
Vad roliga inlägg jag gör nu för tiden känner jag. Bara massa text och inga bilder. :( Men jag tar inga bilder alls nu nästan. Till och med Fredrik klagade på det att jag inte hade nya bilder på mobilen sen han kollade senast. :) haha. Men jag ska ju som sagt försöka att fixa ett inlägg med dop bilderna så dom kommer in! :) Ska försöka börja med det nu. Sitter också är väntar på att Emma ska komma hem. Hon är ledig imorgon så hon hälsar på oss idag och imorgon. :)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?