Gör om här hemma

Igår så ville mamma att jag skulle måla om data rummet, så jag började med det själv. Men sen fick jag lite hjälp av Emma. Det var brunt från början och nu har vi målat det vitt! :) Mycket finare och ljusare är det. Vi målade det två gånger men det kommer nog behöva målas en gång till, sen blir det nog bra.
 
Vad ska vi göra idag då? Vet inte om jag ska hjälpa till att måla en gång till eller om jag ska åka iväg till Hultsfred och hitta på något med Fredrik. Jag duschade ju trots allt igår, så det känns inte så kul att måla och skita ner sig igen.
 
På tal om att jag duschade igår. Rakade benen och bytte även till nya rena säng kläder igår. Ni kan ju gissa om jag sov jävligt bra inatt? :) hehe.
 
 
 
 
  
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?