Ingen operation idag inte...!!

Jaha vad ska man säga.. Jag åkte till Kalmar idag och skulle operera mig. Först fick jag inte göra det för att jag hade druckit juice på morgonen idag, så då fick jag vänta två timmar till för jag fick inte sövas ner med det i kroppen. Sen när jag skulle upp till operationen för andra gången så tog dom tempen på mig och jag hade då 38.6 så då kunde dom absolut inte operera.
 
Så ja vi fick helt enkelt åka hem igen och jag blev så frustrerad och förbannad. Jag har varit insatt på att operera mig hela dagen och så blir det inget!! Hmm ledsen blev jag också. Så nu är det bara att vänta på en ny tid för operation igen..
 
Så efter att jag gjort operationen så kanske jag kommer skriva mer ingående om det idag och när jag väl har opererats, med bilder och så! :)
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?