Jag lever!

Ja jag lever faktiskt, haha. Herregud vad usel jag har blivit på att blogga nu! :( Jag som ändå inte har så mycket för mig liksom. Men jag har verkligen ingen motivation till att blogga när jag inte vet vad jag ska skriva om. Men jag tänkte göra en liten uppdatering nu.
 
För det första har jag en dag kvar av 25 dagar, så jag ska försöka slänga upp den sista sen. Sen är det så att jag ska börja praktisera den 25:e och det har AF fixat till mig och jag tackade ja till det. Så jag kommer först och främst praktisera en månad, och efter det ska vi ha ett möte om hur det har varit och så. Det är inom vården jag ska vara. Och jag hoppas verkligen jag får sommar jobb efter detta, för det sa dom att jag har nog en stor chans till det! Så när jag har börjat "jobba" (som jag säger) så kommer jag kanske inte hinna blogga så mycket eftersom jag kanske kommer jobba dag, natt och helger. :)
 
Jaha.. Denna vecka har alla sportlov. Jag vet inte riktigt vad eller om vi ska göra nått. Mamma ska måla data rummets väggar vita tror jag så jag kanske hjälper till med det! Mer vet jag inte..
 
Nu är denna helg över, och jag har varit hos Fredrik hela helgen. På Lördag morgonen skulle vi gå upp tidigt för vi skulle ut på isen och pimpla. Men så ringde Patrik och frågade om vi ville hänga med dom till Kalmar, så det gjorde vi. Deras son Alex är verkligen inte blyg för mig längre. :) Han skulle gå med mig och hålla min hand hela tiden då vi var i Kalmar. hehe. När vi kom hem så lärde Fredrik mig att skjuta luft gevär. Det var ganska kul faktiskt även att jag inte var så väldigt duktig. :) Man måste verkligen öva på en sån sak. haha. På kvällen åkte vi ner till Malin och Patrik, vi hängde med Johanna och Jerry dit. Vi käkade mat och tittade på Melodifestivalen. Fast jag skulle ju såklart leka med Alex hela tiden. hehe :p
 
Jaha nu har jag väl inte så mycket mer att skriva. Jag tänkte skriva en "berättelse" sen kanske om hur det gick med mig och Robin och lite sådär. Jag känner att jag vill skriva det så alla slipper fråga mig massa hela tiden. Sen vill jag skriva ner det någonstans så ni behöver inte läsa det om ni inte vill!
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?