Jobb imorgon

Har varit så jävla trött hela dagen idag. I morse så åkte mamma, pappa och Emma till något ställe utanför Högsby. Dom handlade massa skor och kläder eftersom allt kostade 50 kr tror jag det var. haha. :) Jag stannade hemma. Men sen ringde älsklingen och frågade om jag kunde hämta han i Målilla och skjussa hem honom, så det blev att jag stannade där till kvällen! <3
 
Mamma skjussade Emma till Västervik idag också. Hon ska ha praktik där i tre veckor nu. Så ska hon bo på ett hotell där också. Så jag kommer vara ensam med mina föräldrar hemma jämt nu. :( hehe.
 
Imorgon får jag gå upp klockan 06.00 för att börja jobba vid 07.00. Får se hur det kommer gå, man kommer nog in i det sen. Ska få schema och så där. Kan ju hoppas på att jag inte jobbar varje dag i veckan så man kommer få vara ledig någon dag. :)
 
Nu kanske det är dags för mig att gå och lägga mig. Ska nog bara kolla klart på Johan Falk först som går på tv! :)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?