Lång helg

Jaha då har jag jobbat klart denna första vecka. Och jag har faktiskt inte lika ont i fötter och ben längre. Det känns än när man kommer hem men inte lika mycket! :) Så nu har jag helg, och lång helg dessutom. :) sköönt. Vad sjutton ska jag göra denna helg då? Kanske ska försöka hinna va någon dag med Fredde, och så är ju Eva här med barnen så det är ju livat här i alla fall! hehe. :)
 
Idag kommer Emma hem också. Just nu är jag ensam hemma så Eva och dom får gärna komma hem nu från Oskarsahamn. :) Och jag fortsätter med mina tråkiga inlägg utan bilder. Men nu ska jag fan försöka kolla på dop bilderna och lägga ut dom på bloggen. Hoppas ingen stör mig denna gång! haha
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?