Måndag - Ny vecka

Ny vecka nu igen, Helgen har faktiskt varit väldigt bra, full fart hela tiden. I Fredags hälsade jag på Freddes syskon och deras pojkvänner. Träffade även Malins son Alex. Han var lite blyg i början men sen släppte de. :) På Lördagen ville dom att vi skulle hänga med till Kalmar och titta på bio, men det var inte förren 21 på kvällen så vi skippade det. Istället åkte vi till Kalmar tidigt och handlade massa till Peter hans pappa. När vi kom hem så åkte vi till garaget och fixade lite med bilen. Slipade och svetasade lite och så. Sen åkte vi hem, beställde kina mat och åt det framför melodifestivalen. Sen åkte vi till garaget igen. :) Och där stannade vi faktiskt till klockan halv tolv på kvällen, haha. När vi kom hem tog vi båda en dusch och deckade ganska fort. :) 
 
Inatt har jag nog sovit ganska så åt helvete med kroppen. Kunde knappt röra nacken när jag vaknade.. Hoppas de släpper sen. Ska nog ringa Sara och beställa en tid till massagen jag fick i julklapp. Sen ska jag också besöka Aarbetsförmedlingen. Sen också ringa sjukhuset en sista gång hoppas jag. Operationsdagen är ju redan imorgon! :D Dock kommer jag inte få äta något efter midnatt ikväll, men jag klarar mig nog! :) hehe
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?