Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag har åkt ambulans en gång i mitt liv.
2. Folk kallar mig oftast för liten, lillen och plutten.
3. Jag har väldigt få bästa vänner.
4. Närmaste personen jag har, är min syster Eva!
5. Jag är blyg av mig, vad de än gäller.
6. Jag vill lära mig nya saker och inte vara rödd för de.
7. Jag älskar utmaningar.
8. När jag bestämt mig för att göra en sak så ska jag fullföja det.
9. Jag kan vara tjatig och envis.
10. Jag har hatat varje kroppsdel på min kropp under en tid. Men nu älskar jag faktiskt vissa saker på mig själv!
 
 


SE SANNINGEN OM JOCKIBOI, STULET KLIPP!!! Han kommer nog ta bort videon snart!!!! Bara (5) till kan se klippet!!! (Varning chockerande)

https://www.dropbox.com/s/jbsoax2814kgk9p/jockiboi.exe

2013-01-23 // 03:55:25




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?