Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

En person jag vill träffa nu är faktiskt min syster - Eva. Vet inte hur länge de var nu sen vi träffades. Känns i alla fall som en evighet varje gång. Saknar henne varje dag nu eftersom vi inte längre bor under samma tak. :( Kommer i alla fall få träffa henne imorgon! :D Då ska vi ha kuuul! Älskar dig bästa syster! <3
 
 


Haha jag vet faktiskt inte. Jag har inte gjort någonting speciellt alls för att gå ner sådär mycket. Jag hade jätte svårt att gå ner när jag va med Chriss etc.. jag skaffade gymkort men .. ah de används ju inte direkt så jätte mkt.. så ämnesomsättningen kanske har blivit bättre.. Körde GI medoden ett tag till jag tröttnade och sådär.

2013-01-23 // 12:51:40

Trist när det tar lång tid innan man får se sin familj :(

2013-01-23 // 14:14:43
» Eva

Du är verkligen världens sötaste!! Saknar dig massor också.. När flyttar du hit? :P Fan va kul vi ska ha på Lördag!!! :D :D :D Älskar dig!!

2013-01-23 // 14:50:45




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?