Fredag

Idag har inte hänt så speciallt mycket, fast det gör det ju inte om dagarna för mig i alla fall så. :( Har varit lite med en kompis i Hultsfred. Vi gjorde inte så mycket mer än att se på film, käkade, va ute och gick med hunden Casper, kollade crossen och var ute och sladdade med bilen lite. :) Känns skönt att komma hemmifrån någon dag så..
 
När jag kom hem så hade jag lovat mamma att städa huset så nu har jag faktiskt gjort det. hehe. :) Har inte hunnit träna idag och nu är de så sent så jag gör nog dubbelt imorgon istället och så gör jag det med Emma. Mycket roligare så!
 
Ska kolla på Gladiatorerna om en timme typ och sedan kommer Farmen! :) Imorgon ska vi åka till Kalmar.
 
 


Kul att du hitta in till mig!

Härligt att få komma hemmifrån en stund dte behövs alltid ;)

Hoppas du får en bra helg!

2013-01-12 // 07:57:51

Sv: Vad kul, tack detsamma! Kram

2013-01-12 // 18:08:30




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?