Måndag nu igen..

Ny vecka nu igen. :o Herregud vad helgerna går fort. :( Hänger liksom knappt med, helt vilsen i dagarna nu för tiden! :( Idag har jag i alla fall inte bara suttit hemma. Vid tolv åkte jag till kristdala för att hämta lite saker jag har haft där. Sen åkte jag vidare till Hultsfred. Gick direkt till Arbetsförmedlingen, och jag riktigt hatar att sitta där och vänta. Så jag satte mig där och väntade lite. Sen kom jag på att jag nog skulle hinna till banken och tillbaka emellan, och det gjorde jag verkligen. Så jag gick och la in mammas mynt där på hennes konto. Sen kom jag tillbaka och det var nästan min tur direkt då.
 
Idag när jag satte på min mina jeans så märkte jag vad fina ben och höfter jag tyckte att jag hade. Haha! :o Jag brukar alltid vara så där att jag drar ner linnen och tröjjan så långt ner över rumpan som de bara går. Och då ser man ju inte höfterna. Men idag struntade jag i det och upptäckte vilka fina former jag har! :) Hehe. Min syster har alltid sagt det till mig och så där men jag har ju aldrig velat visa mig. :( haha. jaja nog med det, ville bara skriva de kännde jag! :D
 
I helgen hoppas jag innerligt myckeeeet att jag kommer kunna åka till Tranås. Sånnafall ska jag och min syster gå ut till Parken. E-TYPE spelar ju och jag vill verkligen se dom! Och jag behöver verkligen komma ut!
 
Här är lite härliga bilder från när jag var ute och gick i det fina vädret igår! :)
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?