Måndag

Idag följde jag med mamma till hennes jobb för att jag skulle hämta våran andra bil som stog där. Sen åkte jag och hämtade Anna, och vidare till affären för handla sakerna till att göra en Tårta. Anna fyller ju faktiskt 21 år idag. :) Grattis! Har spelat in en mass videos idag som jag nu sitter och redigerar och klipper ihop. Det värsta jobbet med att göra en film. :) haha. Ska försöka slänga upp de ikväll.
 
En bild som jag ärligt talet tycker jag var jätte söt på! Har suttit och kollar på den flera gånger idag för jag tycker ja var så söt på den. Ja jag får faktiskt vara lite ego ibland! Hehe. :)
 
 
 


Hej! Superfin blogg. ÄLSKAR DEN :)

Ta gärna en koll i min blogg också och lämna en kommentar så är du supergullig, kram :)

2013-01-14 // 21:34:04

Hoppas du har haft en fantastisk måndag!
kramisar♥

2013-01-14 // 21:55:26




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?