Fredag och helg!

Godmorgon! Inatt hade jag det väldigt jobbigt. Det tog flera timmar för mig att somna, och när jag väl hade somnat så vaknade jag flera gånger och hade jätte ont i magen. Tror att jag inte kunde somna för jag låg och tänkte på massa skit och det bara snurrade i huvudet på mig.. När jag vaknade så märkte jag att jag låg i foster ställning och höll om kudden. Haha så jag hade tydligen somnat bäst så! :)
 
Igår hängde jag med en kompis till Läckeby djursjukhus. Hans hund hade skadat sitt ben. Så det var första gången jag var på ett djur sjukhus, och det var inte kul att se alla djuren lida. :( Så jag hoppas att det var första och sista gången. hehe. :) 
 
Nu ska jag laga mat, sen träna och sedan läsa lite mer i min bok. Har inte läst på ett tag nu. :( I helgen vet jag inte vad jag ska göra. Om jag kanske ska åka till Jennie och åka skidor igen eller om det bara blir att vara hemma..
 
 


» Eva

Du ska komma hit och åka med oss!!

2013-01-18 // 15:39:21




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?