Redigering på G

Nu har jag spelat in frågestund svaren och sedan en till video som ni får se vad de är när jag lägger upp. :) Så nu är i alla fall inspelningarna klara, och nu är det jobbiga kvar att göra... Redigeringen. Har börjat med det i alla fall och jag tror det kommer ta någon dag till eftersom det är två filmer jag ska göra och för att min dator är otroligt seeeg nu bara för jag har lagt in så många videos på datorn.. Minnet visar till och med rött. haha. Så jaa ni märker när jag blir klar. :D Hoppas ni förstår vilken tid jag ändå lägger ner på en liten video! Tills nästa gång så får ni två låtar!
 
 
 
 


Fin blogg!
Kolla gärna tbx om du har tid och lust.
Ha en fin dag :)

2013-01-17 // 18:06:22




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?