Seriös vecka nu?

Jaha nu är det Måndag och alla börjar typ jobba och börjar skola imorgon igen. Nu efter julloven. Och jag då? Ja det vanliga förutom att jag inte äns kommer gå till skolan längre. Kommer vänta på post varje jäkla dag nu framöver. Tycker jag ska få en tid till opertionen nu och även från AF så jag kan börja få mina pengar.. Tycker också att jag ska få mina betyg nu så jag någon gång kan börja söka till olika univeristet! :o
 
Jaja, idag var i alla fall hela familjen i Tranås och hälsade på. Jag har ju varit där tre gånger på en vecka nu. I Fredags var Anna och Robin där också. För att på Lördagen skulle Robin följa med till Mantorp, för denna gång var det han som skulle köpa jeans. :)
 
Nu orkar jag inte skriva mer, känner mig väldigt seeg. Ska fortsätta kolla på Sverigens Mästerkock nu. Sen ska jag försöka läsa lite i boken Femtio nyanser av honom som jag fick låna av Eva! :)
 
Eva är hund vakt till denna otroligt fina hund nu! :)
 
  
 
  
 
 
 


Åh vilken söt hund!! :D

2013-01-08 // 22:57:49




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?