The Amazing Spiderman

Genre: Action, Äventyr, Fantasy
Handling: Som de flesta tonåringar i hans ålder Peter Parker komma på vem han är och hur han blev den personen han är idag. I hans resa för att sätta ihop alla delar av hans förflutna upptäcker han en hemlighet som hans far har haft, en hemlighet som till slut formade hans öde som Spider-Man.
Medverkande: Andrew Garfield, Emma Stone, Rhys Ifans, Denis Leary, Martin Sheen, Sally Field m.fl.
Betyg: 3/5
Kommentar: Ja okeeej, jag kollade på denna film även att jag inte skulle det. Var ju tvungen att se om de var lika bra som de tre första filmerna. Och det var den verkligen inte. Alltså den var bra till en viss del och usel till en annan del. :p För det första så fattade jag ingenting av handlingen i början, och sen var det typ bara ett nytt monster och han gjorde samma som han alltid ska göra typ... Sen att det ska komma en tvåa också känns ju inte alls bra. Känns som om dessa två filmerna kommer vara för sig och de tre första för sig och att de inte har nått med varandra att göra. Ajja den var inte världens bästa men.
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?