VARNING: För långt blogg inlägg

Jaha nu var det ett tag sen jag skrev här... som alltid... som ni vet nu? haha :) Nu är det nytt år igen! woop woop! :D Emma & jag åkte i alla fall till syster Eva i Gripenbrg, vi skulle fira nyår där eftersom vi inte ville vara hemma detta år också. När vi kom dit så åkte vi och handlade typ direkt till maten vi skulle ha sen på kvällen. När vi kom hem så åt vi hamburgare lite fort. Väntade två timmar och sedan tränade vi nere i källaren, allihopp! :) haha. Måste säga att det känns mycket roligare när man tränar typ tre stycken än att stå själv på sitt rum :/ Efter de så duschade allihopp och så började vi göra maten. Och det blev exotisk planka. :) Gott! Vid kl. åtta så spelade vi bingolotto. Och ingen vann ett öre.. :/ När klockan blev halv tolv så åkte vi till stan och kollade om det var mycket folk. Sen åkte vi till höganloft för vi skulle kolla på rakterna där. (ett ställe som man ser hela tranås ifrån). Och vi trodde faktiskt vi skulle vara ensamma om den idén, men det kan jag säga att det var vi verkligen inte. Hann ta några kort och se lite innan vi var tvugna att åka hem för Eva glömde hörselskydd till Julia. :( Sen åkte vi hemåt och somnade ganska fort. :)
 
Igår var det planerat att vi skulle åka hemmåt. Men det blev inte så. Vi gjorde inte så väldigt mycket igår faktiskt. Lagade inbakad fläskfile (hur gått som helst) hämtade Joel hos Pierre och sen tränade vi. Tränigen blev av ganska sent, så vi gick och la oss ganska fort efter de. :)
 
Idag jobbade Andreas hela dagen typ. Så vi andra åkte till Mantorp för jag skulle köpa jeans där på en affär som Eva och Andreas har köpt på. När vi kom dit så stog de på dörren att dom skulle öppna ca 13.00 p.g.a. invetering. Så vi fick helt enkelt vänta och traska runt där. När vi kom tillbaka vid 13 så hade dom bytt tid till 14.30. Så vi fick vänta igeeen. Men sen öppnade dom vid två och jag fick tre par jeans ganska billigt :) haha.
 
Imorgon ska jag åka till Jennie igen, och gissa vad vi ska göraaa? :D Jo åka skidor såklar. hehe. Måste ju passa på att åka nu innan snön är borta. Denna gång ska jag låna Jennies utrusting för hon kör ju snowboard. Att jag inte tänkte på de förra gången också istället för att betala 300 spänn. jaja. :) I helgen kanske Anna jag och Robin åker till Eva en sväng. Bara för att då är det Robins tur att köpa jeans där! :p haha
 
Jag varnade er för ett långt inlägg och det fick ni. :) Undra hur många som orkade läsa. :p Jag får göra det ibland eftersom jag aldrig skriver så här mycket. :) Här kommer i alla fall lite olika bilder frå dessa dagar i Tranås. Hoppas ni hade ett bra nyår! :D Puss
 
  
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 


» Eva

Mysigt att ha er här! <3
Håller med dig, mycket roligare att träna flera!

2013-01-02 // 21:35:56




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?