Året som gick

Nu är Emma & jag klara med bild collaget av mitt 2012! :) Bättre sent än aldrig. :p STORT TACK till Emma som har gjort så hon haft tid och ork med detta!
 
Året började även detta år ganska så lugnt.
Jag umgicks fortfarande väldigt mycket med Eva och hennes gamla vänner. Vi var mycket i Parkhallen och kollade på massa olika band!
 
I Februari reste jag för första gången utomlands. Vi åkte till Gran Canaria. Det var mamma, pappa, jag, Emma, Anna & Alexander som åkte då. Vi hyrde ett hotell och stannade där i två veckor. Det var jätte roligt och spännande eftersom allt var första gången. Gran Canaria var jätte fint men tyvär var det inte jätte varmt för det var så tidigt på året. :( Det bästa på hela resan var att jag för första gången fick se delfin show och även klappa en delfin! :D
 
Joel fyllde 3 år i Mars. Då fixade vi ett kalas här hemma för honom. Jonas, Robin & Viktoria var även med på kalaset. Vi alla hade lagt lite pengar på hans bästa och största present, nämligen en cykel som han länge velat haft. :) Så det blev att vi gick och ut kollade när han cyklade massa. I Mars så blev det också årets första grillning. Då med Robin hemma hos honom.
 
I April så fyllde jag 19 år!! :) Min födelsedag firade vi i Tranås. Vi gjorde tårta och hängde upp massa balonger, bara för att Joel skulle få vara med och göra det. :) I April var vi även mycket i Tranås eftersom mamma och pappa hade köpt ett hus där i Gripenbrg så det fanns mycket att göra och bygga på huset då.
 
Maj.. Det var då student balen var. Jag hade ju först inte tänk att gå på den efter som min dåvarande kompis Julia inte skulle gå på den så jag inte skulle ha någon "att vara med". Men till slut bestämde jag att jag och Robin skulle gå på den i alla fall. Det är ju liksom kanske bara en gång man går på en sån sak. Dagen blev ändå ganska lyckad. Förutom vädret som gjorde så vi fick vara inne... :/ Jag tyckte själv att jag var ganska så fin på balen så! I Maj så fyllde ju även mamma år. Då blev hon 46 år! Jag gjorde också min andra tatuering. En hoppande delfin i vattnet på fotleden. :p
 
I Juni så var även då jag ute i Parken med Eva. :) Och så slutade jag trean på gymnasiet och tog studenten! :D Vi firade mig hemma lite efter en hel dag i skolan. Kommer aldrig glömma den dagen. Den var väldigt lyckad! :)
 
I Juli färgade jag håret till blont. :) Hade inte haft det på länge så. När det var som ljusast så var det ganska bra. Emma och jag var väldigt mycket ute denna sommar och gjorde en del olika saker. Vi gjorde ju dom två första videona i "serien" SaraPara & Empa Mixer. Det var väldigt kul att göra dom videona. Vi var även ute mycket och tränade. Var mycket ute och gick långa promenader. Sen så var vi i Hultsfred och tittade på när Timoteij spelade där. Fick även deras autografer på armen. Var där med mamma och Emma. Sen så var vi även på Västkusten. Vi campade någonstans där. Minns inte vad de hette men det var inte så långt ifrån Göteborg. Eva och Joel hängde med oss dit. Vi åkte till Liseberg och så där.
 
I Augusti som var Emma och jag ute mycket då också och tog en del kort. Vi var även med Anna och Alexander till Ullared. Vi var även på Hultsfreds marknad (eller om det var Virserum) med Eva och Joel. Joel åkte då en del karusseler! :) Sen så åkte Emma och jag till Kalmar en kväll för att kolla på Darin. Det var en as bra konsär med honom. Skit duktig var han! :)
 
I September så var jag och Robin i Råsvik. Det var en sjö utanför Kristdala som han visade mig för första gången. Och där var det väldigt fint. Jag Emma Joel Andreas och Eva var även och badade i Mjölby. Jag tror att det var där om jag minns rätt. :) Eva var även då hög gravid. Så i September var vi mycket hos dom och bakade massa olika bullar och kakor. Bara för att dom skulle ha mycket att bjuda på när dom skulle bjuda hem massa folk när bebisen kom.
 
Oktober började med att jag och Robin firade vår 2:årsdag tillsammans. Vi åkte då till badet i Mönsterås. Jag hade aldrig varit där, och det var ganska så fint. Den 27:e Oktober blev jag moster för andra gången. Denna gång till en liten tjej som heter Julia. :) Nu när jag även kände igen Råsvik så åkte Emma och jag dit för att ta lite foton. Vi var även i Mörlunda och tog massa höst bilder en dag! :p
 
I November var jag mycket i Tranås. Vi var mycket i Linköping på Ikano huset och shoppade. :p Sen var vi även några gånger och hälsade på Andreas farfar och mormor ute på landet. Tyvär var det väldigt kallt annars skulle jag kunna stanna där hos hästarna ännu längre. :)
 
I December så åkte jag till Dackestupet med Jennie för att åka lite skidor. Det var typ andra seriösa gången i mitt liv som jag åkte. Och det gick väldigt bra. :) Efter det åkte Emma en gång med oss också. Emma och jag firade dessutom nyår med Eva Andreas och Julia. Vi spelade bingolotto och gjorde exotisk planka och sådär. :)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?