Hey Ho

Idag är jag väldigt trött så jag har verkligen ingen lust eller ork till att blogga eller skriva ett långt inlägg. Har ändå inte hänt så mycket i helgen. Fredrik och vi var på kalas igår och så idag har jag lekt en del med Alex eftersom Malin och Patrik sov i Hultsfred inatt. Var kul ändå att få träffa lite av älsklingens släkt! :)
 
Btw så tyckte jag det var skit tråkigt att Danmark vann Eurovision Song Contest igår!! Visst var låten bra men de är så jävla tråkigt när länderna vinner som är tippade... Och så är det VM Final i ishockey ikväll! :) Otroligt att Tre Kronor spelar där. haha :P
 
Nu ska jag bara sätta mig under ett täcke framför en film, och så får vi se när jag bloggar nästa gång. :) Puss
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?