Motorcykel, cross, fest, bilmeck o.s.v

VARNING: För långt inlägg med mycket text och många bilder!
 
Jaha då var det söndag igen och helgen är över. Har ni märkt att jag alltid bloggar på Söndagar om helgen? haha. Det kanske beror på att jag alltid gör en massa grejjer på helgerna nu för tiden! :)
 
Fredag: Patrik, Malin & Alex åkte och hämtade Fredde i Växjö denna gång, så han slapp och ta buss. Dom skulle ändå dit också. Mamma skjussade mig till Hultsfred och på vägen upp så tog vi upp Fredde i Målilla. När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket. Vi åkte senare till Jerry för vi skulle köra hem Fredriks bil till hans föräldras garage. Det gick ju sådär. haha. Den stannade i backen utanför garaget, så Fredrik fick komma på vad de var för fel. :p Men när vi kom upp med den på vägen så kom vi hem sen. Så nu har jag åkt med hans bil också. :) När vi kom hem så ställde vi in den i garaget och så. Sen så åkte vi ut med crossen. Jag hade längtat som fan att köra cross igen. Har ju inte kunnat haft hjälm på huvudet för örat. Och det gick skit bra. Fredrik säger att jag växer för varje gång jag kör så. :) Det var så bra fäste i marken så jag höll faktiskt på att komma upp på bakhjulet två gånger. haha men jag kunde förhindra det. :) På kvällen gick Peter och la sig väldigt tidigt eftersom han skulle åka till Tyskland klockan ett på natten. Så Fredrik och jag gick och la oss och tittade på film! :)
 
 
 
 
 
 
 
Lördag: I Lördags så var vi redan uppe klockan åtta. Vi käkade frukost och tog en ganska lång morgon promenad med Casper. När vi kom hem så åkte vi ut med Peters motorcykel. Vi åkte ut till gamla flygfältet. Fredrik tränade lite på broms stäckan eftersom han håller på att ta MC kort nu. När vi åkte hem sen så åkte vi förbi Jerry. Patrik hade då lämnat Malin och Alex hemma hos Johanna. Jerry och Patrik hade redan då börjat dricka. :p När vi kom hem så tog vi ut bilen från garaget. Den var så väldigt dammig så vi spolade av den med vatten, och jag tvättade inne i den. Vi tog av bakdäcken och rengjorde fälgarna också. Men vi hann inte med fram däcken. Sen tog vi en till promenad med Casper. :) Vid åtta kom Peter hem från Tyskland. Och då drog Fredrik och jag hem till Jerry. Då var dom lite mer lulliga. Efter några timmar så kom det ännu mer folk dit, och då blev alla ännu mer onyktra. :) Vi hade väldigt trevligt faktiskt, men sen drog Fredrik och jag hem klockan elva typ. Fredrik däckade i sängen hemma ganska så fort. Jag där emot hade lite svårare för att somna. :p
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söndag: Idag åkte vi till Jerry för att se hur han mådde och hur allt hade gått för alla igår. :p Så det var lite kul att höra vad som hänt efter att vi hade gått igår. Vi åkte och tankade till en som Fredrik hade lånat bensin av. Sen så åkte vi ut med crossen igen. Denna gång till "Kiras öken". Där skulle jag få köra på terräng för första gången. Det fanns lite små stigar överallt med kurvor och hopp och så. :) Jag körde också två varv på väldigt mjuk sand. Och det kan jag säga var skit jobbigt. Jag hade ju alla Freddes skydd på mig idag också så jag blev ganska trött fort. Ont i ben och armar fick man också eftersom man använde det så mycket i guppen. :) haha. Sen åkte vi till Johanna. Så jag fick se hennes nya lägenhet för första gången. Patrik mådde verkligen inte bra så han bara låg i soffan. Sen beställde alla förutom jag mat på Sibylla. Patrik och jag åkte och köpte dom. Ingen av Fredrik eller Patrik kunde ju köra idag. haha. Efter det så hann vi inte göra så mycket innan mamma och pappa kom och hämtade mig. Vi låg mest i sängen den sista tiden innan han skulle åka till Växjö igen!
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?