Måndag kväll

Då var det Måndag igen vilket betyder att vi är tillbaka i dom vanliga rutinerna igen. Fast denna vecka blir det nog inte så mycket av det. Idag skulle jag ju varit i Tranås egentligen. Men så fick jag ett mejl i Fredags att jag ska dit imorgon kl. 11.00. Så det sket sig ju. Men eftersom Fredde åker till jobbet vid två så kunde han skjutsa mig till stationen i Växjö imorgon. :) Så jag åker till Tranås imorgon istället. Stannar nog till Torsdag så blir det som jag tänkte mig först. :)
 
I Fredags var jag ju och klippte mig. Blev inte så kort, jag är van vid att ha kort. Och det var inte så mycket slitet som jag trodde. Det är nästan aldrig så slitet som jag tror. :) Denna gång blev det lite mer frisyr också, eftersom hon gjorde itapp fram till. :) Färgade och plockade även ögonbrynen. Sköönt!
 
I Lördags hängde jag och Fredde med Malin och Patrik till Linköping. :) Vi var på Ikea och lite. Jag fick med mig hem lite små saker från Ikea i alla fall. Dock kan jag ju inte använda det innan vi flyttar..
 
Igår åkte vi hem till Alvesta ganska tidigt. Vi var i Växjö och handlade lite. Jag var på Inter Sport och köpte ett par skor som Anna, Emma och mamma har köpt. :) Dom ska jag ha nästa sommar och nu i höst lite. Jätte sköna och bra är dom. Hoppas dom håller länge. Vi var också i Telleborg i Växjö. Vi kollade på Telleborg slott. Det var as stort och fint. :) hehe
 
Nu har jag också sökt utbildning till våren också. Förskolelärarprogrammet blev det, på distans dessutom. För Växjö har tydligen bara den utbildningen på distans, men det är ju inget mig emot. :) Om jag inte kommer in på den nästa år så får jag väl plugga undersköterska genom AF, så ser mina planer ut just nu!
 
 
Eftersom Fredde inte gillar katter så mycket så älskar dom honom. haha. :)
 
 
 
 
 
 
 
Garagehund :p
 
 
 
 
 
 
Far och son! :p
 
Risotto! <3 Har faktiskt blivit en av mina favorit maträtter. :)
 
Kycklingpasta! <3 Sjukt gott.
 


wow vilket fint slott!!

~Bat kisses ^V^

Svar: Tycker jag också! :)
Sara

2013-10-07 // 21:49:35




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?