Före och efter operationen

Nu äntligen har Emma tagit sig tid och ta efter bilder på örat, efter operationen! :) Bilderna är inte exakt från samma vinklar och så, men jag tycker det syns i alla fall. Bilderna till vänster med röd tröja är före. Dom till höger med blå tröja är efter om ni inte skulle se det. Men det tror jag. :p Hur nöjd som helst är jag efter operationen. Folk frågar "vilket öra är det du har opererat?" och jag blir bara glad och svarar "ja du de syns inte längre va?" eftersom dom är mer lika nu! :p
 
Före bilderna är tagna i Februari och efter bilderna idag 8 September!
 
Och ja ni kan ju ignorera hur jag ser ut på första före bilden. Vi tog dom korten kvällen innan operationen. Och jag skulle precis gå och lägga mig. Haha de kanske syns..
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?