Äntligen en komplett bikini

I Fredags skulle jag och Fredde följa med Patrik och Alex till hagadal och bada lite. Men vi hade ju inte tagit med oss våra badkläder hit så vi hade ju inget att bada i. Men bara för att vi så gärna ville följa med så åkte vi in till Vimmerby lite snabbt och kollade om vi hittade några badkläder vi kunde köpa.
 
Vi sprang in på Inter Sport och dom hade faktiskt ute några. Fredrik köpte ett par shorts bara. Dock kom vi på sen att det var ett par tränings short och inga badbyxor.. :o Så dom kunde han knappt bada i för dom satt fast så mycket när han gick upp från vattnet. haha
 
Jag har ju sagt varje sommar att jag ska köpa en komplett bikini för jag har ju olika överdelar och underdelar. Men jag har aldrig köpt det för de är så dyrt, och man får oftast betala styck vis för delarna. Jag hittade i alla fall en bikini nu och nej den var inte så billig den heller. 500 :-.... Jag får väl se på de så att jag äntligen har en komplett bikini som ändå var ganska fin. När jag hade på mig den också. Det var nog första gången jag badade utan shorts faktiskt. :o Brukar bara göra det utomlands, för där känner ingen mig så jag behöver inte skämmas då.
 
Hoppas jag kan ha denna några sommrar nu i alla fall. Om jag inte någon dag skulle gå upp jätte mycket i vikt och bli fet typ. haha. :)
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?